کنواس یا بوم نقاشی در واقع پارچه ایست از جنس پنبه یا کتان که هر نوع تصویری را می توان روی آن چاپ کرد. بعد از چاپ تصویر دلخواه روی کنواس، آن را روی چهارچوب چوبی یا کلاف منگنه می کنیم که این چهارچوب چوبی یا کلاف به ضخامتهای مختلف موجود هستند که بعداز اتمام تابلوی شما به صورت بوم نقاشی در می آید به تور کلی به این عملیات چاپ تابلو کنوس هم گفته میشود. انتخاب دیگه ای هم می توانید داشته باشید بعد از اتمام کار روی کلاف می توانیم آن را در قاب های متنوعی که متناسب با دکوراسیون داخلی شما می باشد قرار دهیم.

چگونگی چاپ عکس روی کنوس (بوم نقاشی):

شرکت تارونا تصاویری اعم از آثار نقاش ها عکاس ها متناسب با موضوع انتخابی شما را در اختیارتان می گذارد و همچنین طرح های منحصر به فرد تارونا که کار کارشناسان مجرب این شرکت است و هیچ جای دیگر مشابهش نیست را در احتیارشان قرار می دهیم تا انتخاب کنید شما حتی می توانید از عکس های شخصی و خاطره انگیز خودتان نیز روی بوم نقاشی استفاده کنید و آنرا در محل موردنظرتان نصب کنید. شایان ذکر است این روال در پوستر دیواری نیز قابل اجرا و ارائه میباشد.

چاپ روی بوم نقاشی

همچنین که کنواس ها در فضای بسته استفاده می شود.  در صورت تغییر بعضی از جزئیات و حتی رنگ و سایز هم جای هیچ نگرانی نیست.

از نظر کیفیت چاپ تابلو روی بوم نقاشی در مقابل نور تغییر رنگ ندارد و برای تمیز کردن شان می توانید از دستمال مرطوب شده با آب استفاده کنید. این تابلوها به زیبایی تابلوهای نقاشی گرانقیمت بوده و بهترین جایگزین برای آن ها با قیمت بسیار مناسب می باشد شما می توانید متناسب با دکوراسیون فضای داخلی خود بهترین انتخاب را برای جذابتر شدن منزل محل کار و هر فضای دیگری را در اختیار بگیرید.

 پس در هنگام سفارش تابلو کنواس موارد زیر را حتما در نظر بگیرید:

نوع سفارش

  • الف) فقط چاپ کنوس
  • ب) چاپ با چهارچوب چوبی یا کلاف
  • ج) چاپ با چهارچوب چوبی به همراه قاب
  • چگونگی چاپ عکس دلخواه روی کنوس (بوم نقاشی)

لبه ی کار

تصویر انتخاب شده با ابعاد در نظر گرفته شده روی کنواس چاپ می شود و برای وقتی که بخواهیم آن را روی کلاف چوبی نصب کنیم دو گزینه را در اختیار داریم.

الف) لبه ی کار رنگی

ب) لبه ی کار سفید

لازم به ذکر است که لبه ی چوبی کلاف دارای ضخامتی است که هم می توان این ضخامت را سفید نگه داشت و هم اینکه با در نظر گرفتن سفارش شما طرح روی کنواس را بزرگتر چاپ کنیم تا ادامه طرح ضخامت روی چهارچوب را بپوشاند.

طراحی منحصر به فرد تابلوی شما

در این بخش طراحان مجرب ما با توجه به فضا، دکوراسیون و سلیقه ی شخصی شما طرح مناسب با هر فضایی اعم از اداری، مسکونی و یا حتی تجاری شما را کشیده و آنرا به اجرا در می آوریم.

چاپ تصویر دلخواه شما

در این بخش شما می توانید عکس هایی با کیفیت مناسب خود را به صورت فایل برای ما آماده کنید و ابعاد و اندازه ی موردنظرتون را هم انتخاب کنید تا در عرض 2 روز کاری تحویل شما داده شود.

ژورنال های به روز شده ی تارونا

در این بخش شما می توانید به سایت تارونا مراجعه کنید و تصاویر و عکس های موردنظر در دسته بندی مورد نظر خود را مشاهده کنید و با توجه به متنوع بودن و منحصر بودن این تصاویر یکی از آنها را مرتبط با فضا و دکوراسیون داخلی خود انتخاب کرده و همانند بقیه ی کارها 2 روز کاری زمان مورد نیاز برای تحویل کار شما می باشد.

عکس هایی که در اینترنت مشاهده می کنید

آخرین بخش از روش های انتخابی شما، جستجو کردن در اینترنت می باشد برای این کار می توانید هر تصویری که مد نظر شما باشد را در اختیار ما قرار دهید اگر تصویر شما کیفیتی مناسب چاپ داشت که همان تصویر را چاپ می کنیم در غیراینصورت همان تصویر یا مشابه آن را با کیفیت مناسب چاپ را در اختیارتان قرار می دهیم.

کنواس ها دو نوع هستند:

  1. کنواس طبیعی
  2. کنواس مصنوعی

کنواس های طبیعی

 قیمت بالاتری دارند و بافت آن مات است بوسیله ی دستگاههای پیشرفته تارونا که باعث ماندگاری جوهر چاپ شده روی کنواس ها می شود شما کیفیت بسیار بالایی را روی کنواس مشاهده می کنید.

کنواس های مصنوعی

 قیمت مناسبتری از کنواس طبیعی دارد  بافت براقی دارد و باعث می شود تصویر سر زنده نشان داده می شود. کنواس مصنوعی با چاپ بی نظیر دستگاههای پیشرفته چاپ مجموعه تارونا می توانند فضای شما را بسیار دلنشین کند.

 پس این را در نظر داشته باشید که به علت استفاده از دستگاههای پیشرفته چاپ تارونا جوهر چاپ روی جنس کنواس (بوم نقاشی) بسیار ماندگار تر از انواع دیگر دستگاههای چاپ می باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید به بخش سئوالات متداول مراجعه فرمائید.

Summary
چاپ روی بوم نقاشی
Service Type
چاپ روی بوم نقاشی
Description
کنواس یا بوم نقاشی در واقع پارچه ایست از جنس پنبه یا کتان که هر نوع تصویری را می توان روی آن چاپ کرد.

Comments are closed.