پرده شید سه بعدی در واقع از یک لایه پارچه که حول محور می چرخد تشکیل شده و نور محیط با بالا و پایین کشیدن آن تا میزان دلخواه مان قابل تنظیم است. این محور می تواند برقی یا دستی باشد که هر دو نوع آن از کیفیت و مواد عالی تشکیل شده است

که مناسب برای پرده های شید می باشد این پرده ها کاملا در قاب پنجره قرار می گیرد و می توانید روی دیوار یا سقف هم نصب نماید.

جهت سفارش پرده شید میتوانید از دکمه زیر استفاده نمائید

پرده شیدهای قدیمی، از پارچه تک رنگ ساخته شده اما امروزه این پرده ها در جنس ها و طرح های متنوعی تولید می شوند و گزینه های متعددی را در دسترس مشتری قرار می دهند.

پرده شید

بنابراین پرده شیدهای سه بعدی تولید شده توسط شرکت تارونا پوششی نوین برای دکوراسیون نوین است که می تواند فضای موردنظر را به نحوی که مورد پسند شماست نمایش دهد و به صورت تخصصی نیز میتواند با پوستر دیواری ترکیب و دکور گردد.

دیگر محدودیتی برای پرده شید شما وجود ندارد و می توانید با هر تصویری که مورد علاقه شماست و متناسب با دکوراسیون شماست آن را برای پنجره های منزل، محل کار، مهد کودک ها و سازمان ها و غیره به شرکت تارونا سفارش دهید.

همچنین در نظر داشته باشید برای چاپ پرده شید می توانید به این صورت اقدام نمایید:

  • ارائه تصویر در ابعاد دلخواه شما

شما تصویر دلخواه خود را برای ما به صورت فایل با کیفیت ارسال می کنید بعد از بررسی کیفیت آن، به شما اطلاع داده می شودکه این تصویر مناسب چاپ است یا خیر، در صورت مناسب نبودن عکس به شما اطلاع داده می شود تا آن را اصلاح کنید و مجددأ ارسال نمایید.

  • انتخاب تصویر از آلبوم های متنوع تارونا

در آرشیو تارونا تصاویری با دسته بندی های متفاوت و جذاب و کیفیت خیلی بالا می تواند زینت بخش فضای شما باشد.

  • چگونگی چاپ عکس روی پرده شید:

این تصاویر با ابعاد دلخواه شما و متناسب با فضای نصب شما در نظر گرفته می شود پرده های شیر قابل شست و شو با مواد شوینده و آب گرم هستند و کیفیت آنها تا 5 سال تضمین می شود زیرادستگاه چاپ آن جزو بهترین دستگاه دیجیتال ژاپنی است و جوهرهای مصرفی آن از بهترین نوع جوهر مخصوص همان کمپانی دستگاه می باشد.

پرده شید همانطور که در سایت چیدانه عنوان شده است دارای گیربکس از بغل در کنار کار می باشد که این گیربکس کار بالا و پایین پرده را عهده دار است. شما می توانید پرده شید خود را هم به طریق دستی که از زنجیر کنار کار برای بالا و پایین بردن کار است استفاده کنید

یا از موتوری داخل رول بالای پرده قرار می گیرد که پرده ی شما با ریموت بالا و پایین م یرود. پرده شید می تواند در مدل های مختلفی از جنس پارچه قرار بگیرد.

چاپ روی جنس مش:

این مدل جنس ماندد طوری می باشد، پرده شد روی جنس مش وقتی نصب می شود شما م یتوانید بیون فضای خود را هم مشاهده نمایید در اصل فضایی که روشن می باشد دید بیشتری دارد معمولا برای آشپزخانه ها یا فروشگاهها استفاده می شود.

پرده شید جنس سولیت:

این مدل جنس پرده شید سه بعدی بافت ندارد و جنس زخیمی دارد باعث می شود نور به هیچ عنوان وارد فضا نشود و چاپ روی این جنس بسیار شفاف و واضح نشان داده می شود. این جنس گرماژ مختلفی دارد که 700 و 500 گرم می باشد.

پرده شید جنس ساتن:

این مدل جنس بسیار سخت است از لطافت خاصی برخوردار است، کمی مات و نازک می باشد. این مدل جنس هم جلوی نور را م یگیرد و هم نور مطلوبی به فضای شما می دهد یعنی فضای شما را در روز روشن نگه می دارد.

Summary
پرده شید سه بعدی
Article Name
پرده شید سه بعدی
Description
پرده شید سه بعدی در واقع از یک لایه پارچه که حول محور می چرخد تشکیل شده و نور محیط با بالا و پایین کشیدن آن تا میزان دلخواه مان قابل تنظیم است.

Comments are closed.